sorry

har alldeles för mkt att göra i skolan. Det har bara gått en vecka, och det är overloaded med plugg. Vad gör jag, men men sista året känns förjävla skönt.
Idag har det varit fint väder så jag gick på stan med min syster, för hon väntar besked om hon kommer in på Manchester University, skulle varit så kul om hon gjorde det. Men håller tummarna på att hon kommer in.
Jag har shoppat ganska mkt sedan sist jag la upp ett inlägg, vilket ni kommer att få se så småningom....
Iallafall... så ville jag bara medela att jag kommer inte vara så updated nuförtiden men slänger in kommentar då och då.. ska göra det bästa av situationen. :)
kavaj från hm
linnet från hm
båda är nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0